Projektujemy i dostarczamy rozwiązania IT wspierające procesy biznesowe naszych klientów z uwzględnieniem pożądanych standardów jakości.

Asset 1

Jakość i bezpieczeństwo

Zapewnienie najwyższej jakości produktu poprzez walidację procesu na każdym etapie jego cyklu życia. Jakości i bezpieczeństwo danych potwierdzone certyfikatami ISO 9001 i 27001 oraz zestawem wewnętrznych procedur SOP.

Asset 2

Optymalne rozwiązania wsparcia procesów biznesowych

Dostarczanie optymalnych co do jakości i zakresu rozwiązań dzięki współpracy z doświadczonym, interdyscyplinarnym zespołem specjalistów.

Asset 3

Nowoczesne technologie

Wykorzystanie nowoczesnych i efektywnych narzędzi IT umożliwiających elastyczne dostosowanie do specyficznych wymagań projektu.

Aktualności

Usługi IT

Dział IT 2KMM bierze udział w dostarczaniu specjalistycznych usług i rozwiązań IT. Nasze najważniejsze produkty są z powodzeniem wykorzystane w zarządzaniu projektami, wspieraniu sprzedaży i licznych działań administracyjnych. 2KMM posiada status Złotego Partnera Microsoft, co potwierdza kompetencje i zgodność dostarczanych rozwiązań IT z technologiami Microsoft.

1

Produkcja oprogramowania

2

Testowanie oprogramowania

3

Walidacja systemów komputerowych

4

Hosting i usługi nadzoru serwisowego

Oprogramowanie

GoResearch™ to w pełni zwalidowana, nowoczesna, internetowa platforma służąca do elektronicznego gromadzenia danych (EDC – Electronic Data Capture) stworzona przez 2KMM na potrzeby projektów badawczych, takich jak badania kliniczne/obserwacyjne oraz rejestry pacjentów. Oferuje szeroki zestaw funkcji wspierających tego rodzaju projekty w wielu obszarach działania, między innymi:

  • gromadzenie danych za pomocą indywidualnie dopasowanych do wymagań każdego badania, elektronicznych formularzy eCRF
  • konfiguracja przepływu informacji i procedur zarządzania zdarzeniami niepożądanymi (w tym automatyczne powiadomienia e-mail do działów bezpieczeństwa)
  • losowa alokacja do ramienia leczenia poprzez wbudowany moduł randomizacji
  • weryfikacja zarejestrowanych danych w czasie rzeczywistym (Edit checks)
  • pełne śledzenie modyfikacji danych (rejestr zmian)
  • zarządzanie zapytaniami z opcją automatycznego generowania zapytań
  • weryfikacja danych źródłowych (SDV)
  • integracja danych ePRO (electronic Patient Reported Outcomes), eSource i mHealth przy pomocy dedykowanych aplikacji mobilnych/www lub elastycznego interfejsu API.

Technologia internetowa zastosowana w GoResearch™ pozwala osiągnąć wysoką efektywność badań przy jednoczesnym zapewnieniu komfortowego użytkowania i bezpieczeństwa danych. Najważniejsze zalety takiego rozwiązania to:

  • wysoka dostępność usług
  • scentralizowane zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwem
  • elastyczny dostęp do danych bez ograniczeń lokalizacji i oprogramowania.

GoResearch™ spełnia wszystkie standardy branżowe obowiązujące dla takich systemów, w tym wymogi prawne FDA 21 CFR część 11 i określone obszary GCP dotyczące danych elektronicznych.

GoInsights™ to narzędzie, które rewolucjonizuje podejście do zbierania, analizy i prezentacji danych.

Jest to platforma, która w prosty sposób umożliwia zbudowanie ankiety lub formularzy, działająca z powodzeniem na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych.

Skorzystaj z bogactwa GoInsights™, stwórz niepowtarzalne formularze lub prezentacje i ciesz się efektami!

Zbieranie danych i analiza wyników oraz ich prezentacja jeszcze nigdy nie była tak prosta!

więcej ...

GoProject™ to wielomodułowa platforma do zarządzania projektami i jakością, integrująca kluczowe procesy nowoczesnej, opartej na jakości organizacji. Oferuje szeroki zakres funkcji wspierających codzienną działalność organizacji w następujących obszarach:

Zarządzanie projektem za pomocą śledzenia aktywności

  • wsparcie w zakresie planowania projektu, zarządzania zasobami i budżetem
  • raportowanie działań na podstawie projektów i zadań oraz monitorowanie postępów
  • analiza rentowności

Zarządzanie standardowymi procedurami operacyjnymi (SOP)

  • repozytorium do segregacji i klasyfikacji dokumentów
  • zadania związane z wersjonowaniem, odpowiedzialnością i czasem
  • kontrolowana dystrybucja i potwierdzenie

System Zarządzania Nauczaniem (LMS)

  • Elastyczne funkcje systemu e-Learning
  • zadania z zakresu profilu pracownika lub grupy
  • ramki czasowe i automatyczne powiadomienia
  • ocena kursu i trenera

Centralne zarządzanie CV personelu

  • ustrukturyzowany i ujednolicony nadzór nad kompetencjami
  • wersjonowanie i zarządzanie zmianami
  • tryb aktualizacji przez pracownika

auditomat® to platforma wspierająca pracę Lean Managerów, Kierowników Produkcji i Dyrektorów Zarządzających, Audytorów oraz wszystkich osób, które monitorują przestrzeganie standardów w organizacji, prowadząc audyty BHP, 5S, TPM, LPA, BRC, Near Miss, Facility Managment.

auditomat® przeznaczony jest dla szerokiej grupy odbiorców, którzy potrzebują automatyzacji w zakresie prowadzenia i opracowywania wyników audytu, zarządzania i monitorowania niezgodnościami, planowania działań korygujących oraz wsparcia dla zarządzania linią produkcyjną lub parkiem maszynowym.

Kompleksowość systemu auditomat® potwierdzają referencje naszych klientów, którzy wymieniają zalety systemu, w tym:

  • możliwość dopasowania narzędzia do potrzeb firmy i użytkowników
  • harmonogram wspierający regularność prowadzenia audytów
  • szybkość dostępu – wyniki dostępe od razu po zakończeniu audytu
  • zupełna automatyzacja procesu opracowywania wyników audytu
  • zarządzanie i monitorowanie niezgodnościami
  • planowanie działań korygujących
  • wszystkie dane w jednym systemie – wielopoziomowe statystyki i analizy
  • łatwość przekazywania informacji, dzięki możliwości przesyłania zdjęć i załączników

Elastyczność systemu auditomat® pozwala na efektywną realizację procesu audytowego:

  • Lean Manager – skuteczna automatyzacja pracy bez zbędnych kartek i późniejszego opracowywania wyników
  • BHP – możliwość wykorzystania dokumentacji zdjęciowej by natychmiast wskazać zagrożenie i znacznie poprawić bezpieczeństwo pracy w firmie
  • Kierownik Produkcji – wykorzystanie list kontrolnych dla pracowników produkcyjnych, by skutecznie eliminować nieprzewidziane przestoje i zadbać o utrzymanie ciągłości produkcji
  • Właściciel firmy, Dyrektor zakładu – efektywne zarządzanie wizualne (wszystkie dane w jednym systemie)
  • Utrzymanie ruchu – wsparcie dla zarządzania parkiem maszynowym i eliminacja zbędnych przestojów

Korzyści i efekty widoczne już po kilku miesiącach pracy z systemem auditomat® to głównie:

  • oszczędność czasu pracy o minimum 30%
  • zwiększenie efektywności produkcji
  • efektywne zarządzane wizualne
  • szybki obieg informacji
  • poprawa bezpieczeństwa pracy
  • wzrost wyniku finansowego
więcej ...