Projektujemy i dostarczamy rozwiązania IT wspierające procesy biznesowe naszych klientów z uwzględnieniem pożądanych standardów jakości.
Jakość i bezpieczeństwo
Zapewnienie najwyższej jakości produktu poprzez walidację procesu na każdym etapie jego cyklu życia. Jakości i bezpieczeństwo danych potwierdzone certyfikatami ISO 9001 i 27001 oraz zestawem wewnętrznych procedur SOP.
Optymalne rozwiązania wsparcia procesów biznesowych
Dostarczanie optymalnych co do jakości i zakresu rozwiązań dzięki współpracy z doświadczonym, interdyscyplinarnym zespołem specjalistów.
Nowoczesne technologie
Wykorzystanie nowoczesnych i efektywnych narzędzi IT umożliwiających elastyczne dostosowanie do specyficznych wymagań projektu.
Aktualności
Usługi IT
Dział IT 2KMM bierze udział w dostarczaniu specjalistycznych usług i rozwiązań IT. Nasze najważniejsze produkty są z powodzeniem wykorzystane w zarządzaniu projektami, wspieraniu sprzedaży i licznych działań administracyjnych. 2KMM posiada status Złotego Partnera Microsoft, co potwierdza kompetencje i zgodność dostarczanych rozwiązań IT z technologiami Microsoft.
Produkcja oprogramowania
Testowanie oprogramowania
Walidacja systemów komputerowych
Hosting i usługi nadzoru serwisowego
Oprogramowanie
GoResearch™ to w pełni zwalidowana, nowoczesna, internetowa platforma służąca do elektronicznego gromadzenia danych (EDC – Electronic Data Capture) stworzona przez 2KMM na potrzeby projektów badawczych, takich jak badania kliniczne/obserwacyjne oraz rejestry pacjentów. Oferuje szeroki zestaw funkcji wspierających tego rodzaju projekty w wielu obszarach działania, między innymi:
- gromadzenie danych za pomocą indywidualnie dopasowanych do wymagań każdego badania, elektronicznych formularzy eCRF
- konfiguracja przepływu informacji i procedur zarządzania zdarzeniami niepożądanymi (w tym automatyczne powiadomienia e-mail do działów bezpieczeństwa)
- losowa alokacja do ramienia leczenia poprzez wbudowany moduł randomizacji
- weryfikacja zarejestrowanych danych w czasie rzeczywistym (Edit checks)
- pełne śledzenie modyfikacji danych (rejestr zmian)
- zarządzanie zapytaniami z opcją automatycznego generowania zapytań
- weryfikacja danych źródłowych (SDV)
- integracja danych ePRO (electronic Patient Reported Outcomes), eSource i mHealth przy pomocy dedykowanych aplikacji mobilnych/www lub elastycznego interfejsu API.
Technologia internetowa zastosowana w GoResearch™ pozwala osiągnąć wysoką efektywność badań przy jednoczesnym zapewnieniu komfortowego użytkowania i bezpieczeństwa danych. Najważniejsze zalety takiego rozwiązania to:
- wysoka dostępność usług
- scentralizowane zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwem
- elastyczny dostęp do danych bez ograniczeń lokalizacji i oprogramowania.
GoResearch™ spełnia wszystkie standardy branżowe obowiązujące dla takich systemów, w tym wymogi prawne FDA 21 CFR część 11 i określone obszary GCP dotyczące danych elektronicznych.
GoInsights™ to narzędzie, które rewolucjonizuje podejście do zbierania, analizy i prezentacji danych.
Jest to platforma, która w prosty sposób umożliwia zbudowanie ankiety lub formularzy, działająca z powodzeniem na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych.
Skorzystaj z bogactwa GoInsights™, stwórz niepowtarzalne formularze lub prezentacje i ciesz się efektami!
Zbieranie danych i analiza wyników oraz ich prezentacja jeszcze nigdy nie była tak prosta!
GoProject™ to wielomodułowa platforma do zarządzania projektami i jakością, integrująca kluczowe procesy nowoczesnej, opartej na jakości organizacji. Oferuje szeroki zakres funkcji wspierających codzienną działalność organizacji w następujących obszarach:
Zarządzanie projektem za pomocą śledzenia aktywności
- wsparcie w zakresie planowania projektu, zarządzania zasobami i budżetem
- raportowanie działań na podstawie projektów i zadań oraz monitorowanie postępów
- analiza rentowności
Zarządzanie standardowymi procedurami operacyjnymi (SOP)
- repozytorium do segregacji i klasyfikacji dokumentów
- zadania związane z wersjonowaniem, odpowiedzialnością i czasem
- kontrolowana dystrybucja i potwierdzenie
System Zarządzania Nauczaniem (LMS)
- Elastyczne funkcje systemu e-Learning
- zadania z zakresu profilu pracownika lub grupy
- ramki czasowe i automatyczne powiadomienia
- ocena kursu i trenera
Centralne zarządzanie CV personelu
- ustrukturyzowany i ujednolicony nadzór nad kompetencjami
- wersjonowanie i zarządzanie zmianami
- tryb aktualizacji przez pracownika
auditomat® to platforma wspierająca pracę Lean Managerów, Kierowników Produkcji i Dyrektorów Zarządzających, Audytorów oraz wszystkich osób, które monitorują przestrzeganie standardów w organizacji, prowadząc audyty BHP, 5S, TPM, LPA, BRC, Near Miss, Facility Managment.
auditomat® przeznaczony jest dla szerokiej grupy odbiorców, którzy potrzebują automatyzacji w zakresie prowadzenia i opracowywania wyników audytu, zarządzania i monitorowania niezgodnościami, planowania działań korygujących oraz wsparcia dla zarządzania linią produkcyjną lub parkiem maszynowym.
Kompleksowość systemu auditomat® potwierdzają referencje naszych klientów, którzy wymieniają zalety systemu, w tym:
- możliwość dopasowania narzędzia do potrzeb firmy i użytkowników
- harmonogram wspierający regularność prowadzenia audytów
- szybkość dostępu – wyniki dostępe od razu po zakończeniu audytu
- zupełna automatyzacja procesu opracowywania wyników audytu
- zarządzanie i monitorowanie niezgodnościami
- planowanie działań korygujących
- wszystkie dane w jednym systemie – wielopoziomowe statystyki i analizy
- łatwość przekazywania informacji, dzięki możliwości przesyłania zdjęć i załączników
Elastyczność systemu auditomat® pozwala na efektywną realizację procesu audytowego:
- Lean Manager – skuteczna automatyzacja pracy bez zbędnych kartek i późniejszego opracowywania wyników
- BHP – możliwość wykorzystania dokumentacji zdjęciowej by natychmiast wskazać zagrożenie i znacznie poprawić bezpieczeństwo pracy w firmie
- Kierownik Produkcji – wykorzystanie list kontrolnych dla pracowników produkcyjnych, by skutecznie eliminować nieprzewidziane przestoje i zadbać o utrzymanie ciągłości produkcji
- Właściciel firmy, Dyrektor zakładu – efektywne zarządzanie wizualne (wszystkie dane w jednym systemie)
- Utrzymanie ruchu – wsparcie dla zarządzania parkiem maszynowym i eliminacja zbędnych przestojów
Korzyści i efekty widoczne już po kilku miesiącach pracy z systemem auditomat® to głównie:
- oszczędność czasu pracy o minimum 30%
- zwiększenie efektywności produkcji
- efektywne zarządzane wizualne
- szybki obieg informacji
- poprawa bezpieczeństwa pracy
- wzrost wyniku finansowego